KJØPSBETINGELSER

Hei, under finner du all informasjon du trenger å vite for en trygg og god handel hos Lively.no

Veldig fint hvis du leser igjennom disse vilkårene og betingelsene før du sender inn en bestilling. Disse vilkårene og betingelsene kan bli oppdatert og variere fra tid til annen. Når en kunde legger inn en kjøps ordre, godtar og samtykker kunden i disse vilkårene og betingelsene.

  1. Priser
  • Alle priser i lively.no sin nettbutikk kan endres uten varsel. Alle varer vil bli fakturert til prisene som var gjeldende på bestillingstidspunktet. Lively er ikke bundet av uriktige prisopplysninger som kunden åpenbart eller med rimelighet burde ha forstått som feil, og som kan ha oppstått på grunn av tekniske feil.
  • Dersom det er vist feil prisinformasjon i nettbutikken, vil du bli tilbudt enten å kjøpe varen til riktig pris, eller å kansellere bestillingen.
  • Alle priser inkluderer mva.
  • Vi sender kun varer innlands i Norge

 

  1. Betaling
  • Betaling er mulig i valutaen NOK. Tilgjengelige betalingsmåte er for øyeblikket VIPPS.
  • Bruk Vipps-appen på mobilen din til å betale. Beløpet reserveres på din konto og trekkes først fra kontoen når bestillingen er ferdig behandlet, og pakken er klar til å bli sendt fra vårt lager
  • Vær oppmerksom på at vi ikke kan akseptere, digitale gavekort fra andre utstedere, kontanter eller sjekker som betaling i nettbutikken.

 

  1. Tilgjengelighet
  • Hvis en vare tilfeldigvis går tom på lager før statusen er riktig oppdatert på nettbutikken, vil vi varsle deg på e-post og kansellere ordren.
  • Dersom ordren består av flere varer vil vi sende deg varene som er på lager og kreditere varen/e som eventuelt skulle være utsolgt.
  • Vi produserer kun ett mindre antall av hver vare og forbeholder oss retten til å endre eller avslutte produkter, farger, størrelser eller stoffer når som helst.

 

  1. Frakt
  • Alle våre sendinger sendes med Posten.
  • Varen/e blir sendt til ditt nærmeste hentested som kalkuleres av Posten.
  • Fast frakt kostnad er satt til 49,- pr sending.
  • Frakt kostnaden vil bli spesifisert i bestillingen, slik at kostnaden er tydelig synlig for deg før du fullfører bestillingen.
  • Lively aksepterer og behandler ordrene i den rekkefølgen ordren kommer inn. All ordre sendes fra Norge. Normalt sett er leveringstiden 2–5 virkedager (man–fre).

 

  1. Ikke hentede varer
  • Hvis pakken ikke blir hentet eller ikke kan leveres til den angitte adressen, forbeholder vi oss retten til å belaste deg med et gebyr som dekker hele kostnaden for frakt og behandling. Ikke-avhentede pakker omfattes normalt ikke av returretten.

 

  1. Forsinkelser
  • Skulle bestillingen din bli forsinket, vil du motta en melding om dette, inkludert et nytt foreslått leveringstidspunkt. Du kan kansellere bestillingen hvis du ikke godtar den nye foreslåtte leveringstiden.

 

  1. Retur og erstatninger
  • Hvis du ikke er fornøyd med produktet, kan du returnere det for egen regning.
  • Varen/e må returneres 14 dager etter levering av bestillingen din og du kan be om refusjon eller erstatning av varer.
  • Du må returnere varene i den standen du mottok dem i. Returer vil kun bli akseptert dersom etiketter og originalemballasje er helt intakt. Frakt kostnader vil ikke bli refundert.
  • Vær oppmerksom på at det økonomiske ansvaret for returen er ditt inntil den når oss.
  • Sørg for at pakken sendes i en forsikret og sporbar transportmåte, og ta vare på kvitteringen for forsendelsen.

 

Vennligst følg instruksjonene under for retur:

Vi ber om at du sender oss en e-post på hei@lively.no for å informere oss om at du returnerer varer. Vennligst skriv RETUR og ordrenummeret ditt i e-post tittelen. Gi oss også beskjed om:

Hvilken vare du returnerer

  • Årsaken til at du returnerer varene
  • Enten du foretrekker en erstatning eller refusjon

Vær oppmerksom på at alle refusjoner vil bli gjort til kredittkortet som opprinnelig ble brukt.

 

RETURADRESSE:

Lively As

Nadderudveien 68 B

1362 Hosle

NORGE

 

*Vær oppmerksom på at denne retur adressen kun er når du bruker "Posten". Hvis du returnerer pakken din med Post Nord eller annen posttjeneste, vennligst kontakt oss.

 

  1. Ødelagte produkter
  • Lively sikrer at alle produkter blir nøye kontrollert før de sendes til våre kunder. Kunden er alltid ansvarlig for å inspisere varen ved mottak.
  • Hvis varen har defekter, eller varer mangler, kan du kreve omlevering innen 2 år fra bestillings dato. Mangelen må ha eksistert da produktene kom i din besittelse. Siden vi driver med sesong produkter vil det være mindre sannsynlig at vi kan skaffe eksakt produkt. Men et tilsvarende et. Kunden skal varsle Lively skriftlig innen 10 DAGER etter kundens mottak av varene. Kravet kan rettes til hei@lively.no. Vennligst oppgi bestillings referansenummeret i e-postens emnelinje.
  • Hvis den skadede varen fulgte en bestilling som inneholder andre kjøpte varer, vil ikke kostnaden for den opprinnelige leveringen bli tilbakebetalt.
  • Vi vil returnere pengene dine så snart som mulig. Lagre alltid kvitteringen. Midlene vil bli returnert til kontoen din i henhold til den opprinnelige betalingsmåten
  1. Farger
  • Vi kan ikke garantere at fargene som vises på lively.no i detalj gjenspeiler produktets farger i virkeligheten. Fargene kan reflekteres på ulike måter, avhengig av blant annet datamaskin- eller telefon skjermen, grafikkortet og datamaskin innstillingene.

Selskapsinformasjon

Lively Holding AS

Nadderudveien 68 B

1362 Hosle

Norge

VAT: 918416579

hei@lively.no